“Kehotietoisuus osana työhyvinvointia edistää työssäjaksamista, auttaa tunnistamaan kuormittumista ennaltaehkäisevästi sekä lisää palautumista kehollisten säätelykeinojen oppimisen kautta.”

Kokokehon työhyvinvointipalveluista löydät ryhmät, luennot sekä työpajat työhyvinvointisi tueksi. Voimme myös räätälöidä työyhteisöllesi sopivan kokonaisuuden. Viikkojooga toimii kehotietoisuutta ylläpitävänä harjoituksena ryhmiin ja työpajoihin osallistumisen jälkeen ja/tai rinnalla.

Kehoyhteys-ryhmä

Ryhmä on tarkoitettu vuorovaikutustyötä tekeville terapeuteille ja ammattilaisille oman kehoyhteyden säilyttämiseksi ja huoltamiseksi. Toteutus etäyhteydellä.

Sisäinen ergonomia -ryhmä tai yksilötyöskentelynä

Info päivittyy pian.

Auttajien keho-orientoituneesti suuntautunut työnohjausryhmä

Traumatisoituneiden asiakkaiden kanssa työskenteleville auttajille kuuden kerran kokemuksellinen työnohjausryhmä.

Palautuminen ja kehollinen itsesäätely vuorovaikutustyössä

Luento, jonka voi laajentaa koulutuspäiväksi tai sisältämään 1-3 kehotietoisuus työpajaa.

Viikkojooga

Kokokehon joogan tavoitteena on rakentaa kehotietoinen ja hyväksyvä suhde itseen.

Viikkojooga

Asiakaskommentteja

“Kehollinen työskentely on auttanut hahmottamaan paremmin oman henkisen jaksamisen rajoja. Auttanut ymmärtämään kuinka syvien asioiden kanssa itse oikein työskentelee, ja kuinka syvälle ne itseen välillä menee. Eli työnohjaus on auttanut hahmottamaan, että missä kulloinkin itsen kanssa menee. Keholliset harjoitukset ovat myös auttaneet saamaan kosketuksen siihen, että mitä sisäinen paraneminen voisi olla. Se on niin kokemustasolla olevaa.”

“Olen väliin oppinut tehokkaasti sivuuttamaan itseni ja omat tarpeeni. Työnohjaus herätti heti aluksi sen huomaamaan, miten minä itse ja kehoni voi. Se yllätti, sillä kun ei enää ole nuori, niin olikin vaikea hyväksyä, että olikin kohdellut itseään niin huonosti ja ohittanut tarpeita … ja miten kuvitelma ja todellisuus olikin toisinaan aivan eri juttu. Heräsi halu tehdä itselle ja kunnolle sekä omalle hyvinvoinnille jotain. Se on saanut tekemään muutoksia elämän suhteen, olemaan itselle armollisempi ja huomaamaan oman itsen, kehon ja oman hyvinvoinnin tärkeyden. Alkuun tuntui kuin koko keho olisi huutanut apua.”